Verzenden & retour

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan raden we aan eerst contact met ons op te nemen. Wij proberen namelijk altijd een passende oplossing te zoeken.

Het retourproces ziet er als volgt uit:

  1. Neem contact op en geef aan dat je je bestelling wilt retourneren.
  2. Wij sturen je een verzendlabel toe dat je zelf uit dient te printen en op de verzenddoos moet plakken.
  3. Je levert de bestelling af bij een pakketpunt (wij verzenden over het algemeen met DHL, dus lever het pakket bij een DHL pakketpunt af).
  4. Wij storten het aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten. Je betaalt dus geen verzendkosten en retourneren is gratis.
Wat is de retourtermijn?

Je hebt bij Koffietje.nl altijd de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 14 kalenderdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat de producten binnen die 14 dagen terug zijn.

De artikelen dienen ongebruikt te zijn. De artikelen dienen teruggestuurd te worden in de originele verpakking. De artikelen dienen volledig en compleet te zijn.

De Koffiebox, koffiebonen en de giftcard.

Voor bestellingen tot €50,- rekenen we verzendkosten van €4,95.

Bestel je voor €50,- of meer, dan krijg je van ons gratis verzending. Doen we niet moeilijk over!

Jazeker! De Koffiebox wordt altijd gratis verzonden. Slimme koffiedrinkers bestellen daarom vaak de Koffiebox samen met filters. Let er wel op dat je volledige bestelling tegelijk wordt verzonden met de Koffiebox. Dat betekent dus rond de 1e van de maand.

Momenteel verzenden we alleen naar adressen in Nederland en in België.

Stuur ons een mail

Altijd binnen 24 uur antwoord
via info@koffietje.nl

Bel met ons

Snel en gemakkelijk advies
06 53 89 99 79

Kom je er niet uit?

Vind het antwoord in onze
klantenservice

Nieuwe koffiebars, recepten & winacties?

Dat wil jij toch ook? Lekker makkelijk! Twee keer per maand onze nieuwsbrief in je inbox. Met tips voor nieuwe koffiebars, exclusieve winacties en de lekkerste koffie recepten.