0

Ruilen of retourneren

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan raden we aan eerst contact met ons op te nemen. Wij proberen namelijk altijd een passende oplossing te zoeken.

Het retourproces ziet er als volgt uit:

  1. Neem contact op en geef aan dat je je bestelling wilt retourneren.
  2. Is het product defect? Dan is de retourzending gratis. Wij mailen je het verzendlabel, deze moet je uitprinten en op de verzenddoos plakken. In alle andere gevallen, zoals bijvoorbeeld een verkeerde kleur, betaal je zelf de verzendkosten.
  3. Je levert de bestelling af bij een pakketpunt (wij verzenden over het algemeen met DHL, dus lever het pakket bij een DHL pakketpunt af). Ook kun je het natuurlijk op ons adres in Eindhoven afleveren.
  4. Wij storten het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten (mits je die betaald hebt).
Wat is de retourtermijn?

Je hebt bij Koffietje.nl altijd de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 14 kalenderdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat de producten binnen die 14 dagen terug zijn.

De artikelen dienen ongebruikt te zijn. De artikelen dienen teruggestuurd te worden in de originele verpakking. De artikelen dienen volledig en compleet te zijn. Daarnaast maken we onderscheid tussen een defect product en een product wat je niet meer wil hebben. Is het product defect, dan betalen wij de kosten van de retourzending. Wil je het product niet meer hebben (in alle andere gevallen dus), dan zorg je zelf voor de retourzending.

De Koffiebox, koffiebonen en de giftcard.

Voor bestellingen tot €50,- rekenen we verzendkosten van €4,95.

Je kunt het pakket afleveren bij een DHL punt met het retourlabel dat je van ons hebt ontvangen. Woon of ben je in de buurt van Eindhoven, dan mag je de retourbestelling ook afgeven.

Stuur ons een mail

Altijd binnen 24 uur antwoord
via info@koffietje.nl

Bel met ons

Snel en gemakkelijk advies
06 577 67 525

Kom je er niet uit?

Vind het antwoord in onze
klantenservice