Garantie & defecten

Heb je bij ons een product gekocht dat niet (meer) naar behoren werkt? Dan gaan we samen op zoek naar een geschikte oplossing. We adviseren je om in deze situatie contact op te nemen door een e-mail te sturen naar sam@koffietje.nl. Laat in de e-mail weten welk product je hebt gekocht en wat er precies mis mee is. Beschrijf het zo duidelijk mogelijk, des te beter kunnen wij met een passende oplossing komen. Wij zullen ons best doen om dezelfde dag nog met een oplossing te komen.

Hoelang garantie zit er op producten?

We verkopen verschillende producten van diverse fabrikanten en toeleveranciers. Daarom wil de garantieduur nog wel eens verschillen. Over het algemeen wordt een garantieduur van 1 jaar gehanteerd. Bij twijfel neem je het beste eerst contact met ons op. Samen komen we altijd tot een oplossing.

Nee toch!? Wat vervelend voor je! Stuur een mailtje naar sam@koffietje.nl. Maak alvast een foto waar duidelijk te zien is dat jouw bestelling kapot is geleverd en ik fix het voor je.

Jazeker! Ieder product dat niet zo goed tegen een stootje kan, wordt door Sám gecontroleerd. En vervolgens wordt het voorzichtig ingepakt.

Stuur ons een mail

Altijd binnen 24 uur antwoord
via info@koffietje.nl

Bel met ons

Snel en gemakkelijk advies
06 53 89 99 79

Kom je er niet uit?

Vind het antwoord in onze
klantenservice

Nieuwe koffiebars, recepten & winacties?

Dat wil jij toch ook? Lekker makkelijk! Twee keer per maand onze nieuwsbrief in je inbox. Met tips voor nieuwe koffiebars, exclusieve winacties en de lekkerste koffie recepten.