Garantie & defecten

Ik heb een defect product, wat nu?

Heb je bij ons een product gekocht dat niet (meer) naar behoren werkt? Dan gaan we samen op zoek naar een geschikte oplossing. We adviseren je om in deze situatie contact op te nemen door een e-mail te sturen naar sam@koffietje.nl. Laat in de e-mail weten welk product je hebt gekocht en wat er precies mis mee is. Beschrijf het zo duidelijk mogelijk, des te beter kunnen wij met een passende oplossing komen. Wij zullen ons best doen om dezelfde dag nog met een oplossing te komen.

Hoe lang duurt een reparatie?

De duur van de reparatie is per fabrikant verschillend. Uiteraard snappen we dat je geen zin hebt om hier (lang) op te wachten. Zodra we constateren dat het product daadwerkelijk defect is en onder de garantie valt, sturen we jou meteen een nieuw product toe. Wij handelen het garantieproces verder met de fabrikant en/of toeleverancier af.

Wat is de garantieduur van mijn product?

We verkopen verschillende producten van diverse fabrikanten en toeleveranciers, daarom wil de garantieduur nog wel eens verschillen. Over het algemeen wordt een garantieduur van 1 jaar gehanteerd. Bij twijfel neem je het beste eerst contact met ons op. Samen komen we altijd tot een oplossing.

Nieuwe koffiebars, recepten & winacties?

Dat wil jij toch ook? Lekker makkelijk! Twee keer per maand onze nieuwsbrief in je inbox. Met tips voor nieuwe koffiebars, exclusieve winacties en de lekkerste koffie recepten.